29 Ekim 2015 Perşembe

Büyük penis seviyorum seks hikayeleri oku

O gün mesaiye kalmıştım. Bir Sürü sık sık mesaiye kalmazdım ama bazen bu şekilde isabet gelirdi. Neyse iş yerinde hiçbir sıkıntı yoktu ben de bi kahve almak amaçlı çay ocağına çıktım. İşte orada yıllardır aşık olduğım o kadın da vardı. Kadın o civarı güzeldi ki çoğalış rüyalarımda bile onu görmeye başlamıştım. Ama ne yazık ki o evlenmişti. Adı Sudeydi ve ben bu şekilde salak salak bakarken kız gidip başkası ile evlendi. Ama kocası amaçlı de kötü konuşamam hakikaten hem yakışıklı aynı zamanda sempatik biriydi. O yüzden yakışıyorlardı birbirlerine. Bu arada ben de evli bir adamım yani bakmayın konuştuğuma benimki olanaksız aşk bile diyebilirim. Kızın gözlerini ve gülüşünü ne süre görsem resmen dünyam değişmeye başlıyordu. Neyse kafamda bunlarla çay ocağından içeriye girdim ve oda beni gördü. Hemen Sonrasında bana bakıp gülümsedi. Bardağını doldurduktan sona da sohbet etmeye başladı k. Öyle havadan sudan konuşuyorduk. O da bu akşam benim benzeri mesaiye kalmıştı. Neyse sohbetin sonrasında çıktık çay ocağından. O akşam işlerimi bitirdim ve ofisten çıktım. Yağmur vardı dışarıda. Elbet yağmur beklemediğim amaçlı bir sürü hazırlıksızdım. Ben de otobüs durağına doğru ıslanarak yürüdüm. Durağa az bir yol kalmıştı biri arkamdan seslendi. Ben dönüp baktığımda seslenen Sudeydi. Aabasından bana bakıyordu ve bana gel sebi bırakayım dedi. Aslında benim evim ondan daha uzaktı ama beni yağmurda görünce dayanamamıştı büyük ihtimalle . Ben bir sürü ıslak olduğum amaçlı hadi öncesinde gel bana gidelim biraz kurulan ordan haneye bırakırım seni dedi. Ben de anında kabul ettim elbet onla beraber süre geçirmek işime geliyordu. Apartman kapısını açarak bana evinin yolunda rehberlik etti. Salona geldiğimde anında klimayı açtı ve bana giymem amaçlı kıyafet getirmeye gitti. Kocası evde yoktu hemen sonrasında bana kıyafetleri verdi ve mutfağa geçti. Ben giyinirken elinde iki kadeh viskiyle geldi. Hadi içelim de içimiz ısınsın ded i. Ben de anında kabul ettim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder